torsdag 2 oktober 2008

mycket och lite till

hej å hå!
Jag vet att jag har varit med att uppdatera men har inte haft något att skriva om.

skoldagen har varit chill, vi har fått en ny kocklärare så vi har träffat och lärtkänna han typ, sen for jag M,F,och M till nyakonditoriet och fikade osv, sen kom jag hem , chillade osv sen somnade jag vid 3 och vaknade kl 18, skööönt vare.

Sitter nu hemma hos moster har just gjort klart historia uppgiften , eller ja måste finslipa på den i morgon i skolan , har tid med det i morgon så :D . Hittade en sida var det stog jätte bra om det jag skulle skriva om så de var ju bra!


Åååh serriöst jag vill göra en tatueriing!
Har en massa ideér i min hjärna om hur jag vill att dem ska se ut:]
Ska iaf ha en tatuering var det står mitt namn, sen mina syskons namn, några latinska ord osv .
har inte tänkt göra alla samtidigt men det är dem som jag iaf vill ha , gör väll dem någon gång i detta liv .

Nej nej , nu ska jag gå och sova innan jag somnar hit .

tjing tjiong
/ nathalie



When I grow up I wanna be famous, I wanna be a star, I wanna be in movies
When I grow up I wanna see the world, drive nice cars, I wanna have groupies
When I grow up, be on tv, people know me, be on magazines When I grow up,
Fresh and clean, number one chick when I step out on the scene ....

1 kommentar:

Anonym sa...

LilliPilli, vet du vilka som kommer till Umppari nästa år, i februari, då en viss Lilli fyllt 18? Gissa då!........................................ nehej, så enkelt är det inte. Tänk mera............................. lalalaa...................................en ledtråd: du tycker han är snygg, fast det är han inte..............lalalaaaa................ ockej då: Backyard Babes! Det du