tisdag 7 oktober 2008

todaay

hej å hå .
Denna dagen har varit ganska så rolig:P.
Tisdagar så är vi hela klassen i köket:) .
Måndagar onsdagar och torsdagar så är vi servering med Esa och Kockarna är men Jonni.
Så ja det är ju tisdag i dag så då var vi i köket, det var även 9:or dära som kollade in Hotell och Restaurang programmet , jee så Madde jag och en 9:a gjorde såndär chokladkaka ;D , Pritty goood. Sen hade de andra gjort lasagne, sjömansbiff ( skeppar Biffar enligt mig, när berättade till mamma vad vi gjort i dag) ja sen vare sallader och goooda mackor :D . Jess så de var ganska gott:) , Med tanke på vad vi brukar ha för mat där i lappia skolan , typ lever, verimakkara *spyyr* osv. Men okey dem har på ett sätt bättre mat än vad vi har på T- skolan men ja .. Mammas / pappas/moster/mommo/fammos mat är ändå goodast! me like!
Crap nu blev jag ju hungrig ;(. Oooh vill ha majs! Gött! :D
Jag fattar inte , när jag var mindre älskade jag majs , sen tyckte jag absolut inte om det, Nu älskar jag de!
Samma sak var med ägg, åt det typ en gång under året å de var under påsken , men nu mumma sådär specce stekt av mig ;D . AAAH märks det att jag är hungrig? , skulle inte änns skriva om mat här i dag ;( .

Jaa åter till vad jag gjort i dag .
Efter skolan for jag förbi till mitt andra hem , sov lite sen kl 18.00 hade jag café möte så för dit, så satt vi där å snackade en massa , sen komside min mor och lillasuster och hämtade mig.

Ja har inte gjort så mycket mer , JOO! Jag har varit med linda å sara-maria till Tositori ( stvning) jee de var typ shcvinigtlänge sedan jag varit där :D . kiva de .

Btw !
Robyn- Cobrastyle är typ jede bra! .
joo ! jag kompå idag att jag blir bara mer och mer svefi ju äldrejag blir , haah snart ser ni mig hoppa runt i en poncho ;D haha .

ne fii faen nu ska jag gå över och laga some foood! .

Tjao!
/ nathalie

Inga kommentarer: