måndag 5 maj 2008

Tjena tjena!

Jag kompå att jag glömt bort att skriva hit att vi har börjat med apu:n .
Vi Började förra veckan . Nathalie.N och jag är på Stadt och städar :D hehe det är svin kul , det låter sääkert inte roligt, men de äre ! . Dagarna går så himmla fort åsså! :D. Härligt!..

Jag kom på att det är bara 20 dagar kvar till Tallin! . Fatta kul vi kommer ha de här året dära,
Vi som åker : Nathalie(jag), Lina, Kirsi, Jenny, Jennifer, Mikaela, Anton, Philip, Emil, Jani, Martta Och Malin ! .
vi var ju till Tallin förra året. Svin kul hade vi då , men Då vare bara en kille, Stackars jani säger jag bara :P . Det var inte alla som jobbar nu som jobbade förra året :D .
iiiiiiik Vill dit nununununuunuuu! :D .

Jooo Att går så lekte jag ' modell '. Det var modevisning på station och dem behövde folk så jag ställde upp :P . Chisess säger jag bara :P . Det finns någar fotton på min Pixbox, www.sannalih.pixbox.se .. Aijja .

Började kolla Laguna Beach i dag, har sett hela season 1 . Sjuuukt bra de me!.
tack nathalie för du tipsat mig om det och the hills. Som jag förrästen väntar på att de ska komma ett nytt avsnitt så jag kan kolla på de , för jag har redan nötit alla episoder som har kommit ut:P .

Nej nu tror jag att jag ska flumma med disa ett tag via msn , sen dusch sen sleeep ! .

Cya!
/ nathalie

1 kommentar:

Disa sa...

jag tycker att du ska ta och uppdatera.. jag har kollat din blogg flera gånger nu och det är bara samma sak varje gång :(