fredag 2 maj 2008


Ibland är jag bara så sällskaps sjuk att jag nästan dööör ..

Det är hel chill först sen bara pang bom! så blir jag jätte sällskaps sjuk, vill prata med någon skratta dumma mig , ja helt enkelt vara lite smått galen av mig . Men jusst i de ögonblicket så är jag helt lonely .. Då känns allt så piss så de inte kan bli värre..

Ingen rolig prick på msn heller , så då äre inte kul att vara inne på msn . Har inte pengar på mobilen så kan inte ringa / sms nån rolig prick , Och ingen ringer mig :/. Okeey kl är ju typ vid 2 nu men iaf! . Vill bara få prata sådär mega bailo jätte mycket med någon jusst nu ! .

Ähh orka ..


Nu kan ju höra av er om ni vill mig ngt..För nu kryper jag under täcket och har ingen lust eller vilja att kliva ur sängen på 12 timmar .. Kan ju försöka kliva ur den om det är ngt mega viktigt eller någon rolig prick som besöker mig..



Goodbye my almost lover
Goodbye my hopeless dream
I'm trying not to think about you
Can't you just let me be?
So long my luckless romance
My back is turned on you
I should have known you'd bring me heartache,
almost lovers always do ...

Inga kommentarer: