söndag 11 maj 2008

Söndag..


I dag är de söndag ... Som alla säkert redan vet, men iaf. De är söndag , Jag tycker inte om söndagar....Okey man får chilla som fan men ändå, i månn måste man vakna tidigt :( .
Ska till Luleå i månn också . Så vill ni mig nå så är det bara att slå en pling eller två :) .

Nu vet jag inte vad jag ska skriva nå mera :( .
Har varit väääldigt dålig på att uppdatera . i know , men har inte riktigt nån blogg inspiration :/ . Det händer aldrig nå 'ovanligt' eller så i mitt liv så ..


Kan avsluta detta inlägg med ett foto ...


- Det här är min Über bästiga väninna Disa! . Psst! hon är väldigt flirtig ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

ajuste hörde om att ni skulle åka dit! Vad najs, det är ruggi sommarn där redan ;) menjoo saknar förra årets resa.. :( det var ju skit roligt där borta :D