fredag 2 maj 2008

I cannot go to the ocean
I cannot drive the streets at night
I cannot wake up in the morning without you on my mind
So you're gone and i'm haunted and i'll bet you are just fine,
Did i make it that easy to walk right in and out of my life?

Shoo ...

gårdagen var trevlig , orkar inte skriva om den för jag har en så jävla bra låt som jag tänker skriv om ist! .

Låten heter :A Fine Frenzy - Almost Lover .
Hörde den för ca två veckor sen hos moster när jag kollade på nattmix på Ztv .
Blev dirr heelt in loove i den . MEN , jag har ju sääkert happis 'bästa' minne så hade glömt bort vad den hette , minndes bara melodin .
Så i dag när jag kollade ett The hills avsnitt så bara poff så spelades den där! . Fatta jag blev jätte glad! . Jag lovar de var ödet, dem vill att jag ska kolla som fan om och omigen på the hills . HAhaha . Men jag har faktist nu kollat alla The Hills avsnitt som kommit ut på sidan så :P .

Jo men de var typ de jag skulle skriva om .

Goodbye my almost lover
Goodbye my hopeless dream
I'm trying not to think about you Can't you just let me be?
So long my luckless romance
My back is turned on you
I should have known you'd bring me heartache,
almost lovers always do ...
Cya!
/ Nathalie

Inga kommentarer: