onsdag 12 mars 2008

jepps

tjaba! .
hoho , ligger jusst nu i min säng och har surfat runt här i nån timme , tiden har gått sjukt fort . Nå det sägs ju att ju roligare destå fortare går tiden .
Jopps , damn har lite ont i skallen , men det beror nog på att jag druckigt dåligt och inte ännu ätit middag. Fattar inte hur jag kan glömma den , gjorde det i går också ;S , så är det när man blir gammal och senil . Eller så är det för att jag pimplar i mig så mycket vatten så blir mätt på de . Sick jo . MEn att jo , jag vill se bring it on all or nothing, en såndär tjejjigtjejj film :D . me like .

Lyssnar jusst nu på Beyonce - Listen , bra är den . musik videon är snuttar från filmen dreamgirls . Åhh den filmen är ruggit bra! . Men nu är det så att min teve har svikigt mig och dött. damn . Ja å då är det så att jag har den dvdfilmen i tv eftersom den har en inbyggd dvd spelare . liiipa . Nåjja får be någon snäll och ganska så knasig person fixxa filmen till mig eftersom det är en såndär bra film som jag kan se 1000000ggr .

Nåjja tror nog att jag ska gå upp nu och ta ngt att äta sen har jag lite skolarbeten som jag måste få gjort denna vecka.


Cya !
/nathalie

Inga kommentarer: