torsdag 13 mars 2008

13 mars ( ingen bättre rubrik)

Tjaba!
Jepps shit vad skönt de är att komma till moster.
Har inte varit här på länge eftersom varit sjuk ;( .
Men nu är jag här! ;D. hihi. Ikväll så ska jag jobba , får om si så där en timme å tio min :P .

Nåjo . I dag har dagen varit helt chill, hade Samhällskunskap på morgonen sen hål timme , var då med s och skulle boka tid för färgning till s , men hon hade ingen ledig tid till lör. Synd ;/ . Efter det så hade jag en Svenska lektion, sen for jag med mamma och gjorde lite ärenden . Sen bar det hem.
Låg och glodde på just my luck som var på tv ,sen så minns jag inte vad jag gjorde, Packade efter ett tag och städa de mitt rum , Serriöst jag lovar min väska väger 44 kg.
Fick en sån beslutsångest över vad jag ska ha med mig för kläder så packade med nästa allt :D.
Det är så när allt typ är rent :D.

Nåjja , Hörde att det gått bra för Asplöven i hockeyn , de var ju bra :). kan faktist erkänna att jag inte sett deras matcher på ett bra tag . fyy skäms på mig.

I moorgon så blir det en chill skoldag , bara en lektion på morgonen . Och det är samhällskunskap , serrtöst Hon är våra bästa lärare ever! .

nånå sen senare vid 5 så är det aktion kväll för dem som går i 5&6 an . men det är bara till kl 21. Så de är åxå helt chill :).

Nej nu gå och äta lite middag ( kom ihåg det i dag ) ;D . Hehe.

Cya!

/Nathalie

1 kommentar:

Disa sa...

hehe aa det gick bra trotts allt:D haha , ska du inte komma med , låter det inte lockande ? ;) haha