onsdag 12 mars 2008

Tråkigt


Hej hej , Jepps nu sitter jag här i skolans , men herregud vad heter de . Tappade helt bort ordet . Jaja i dem här rummen , studie rummen heter det ( tror jag iaf ) jo ganska så tråkigt att sitta här helt lonely . Men iaf har gjort bort några frågor i som vi ska ha gjort . Ganska så ensamt känns det . Vi pratade med ingrid om det där helena sa i går . Men oj ni vet ju inte vad hon sagt . Hon sa till m & g igår när dem frågade henne varför de bara är dem och s som måste vara och diska. Att dem som är bättre får laga maten , Dem andra ska diska . Helt sjukt i know . Ja sen så hade helena sagt till s att du är så sölig , därför får du diska . Hur kul kan det vara att höra . Själv så hade jag tagit det väldigt kränkande om en lärare kom och sa så . Jag menar vi är ju där för att få lära oss , och det vet dem som kommer dit och ska äta , de är inga mäster kockar eller servitsiser , vi är elever och där för att lära oss . Blir helt irriterad på någon som säger så till eleverna mina klass kamrater , det är inte kul att se sina vänner så . Nåjja snart kommer bussen . Cya ! / Nathalie

Inga kommentarer: