onsdag 15 oktober 2008

Nej, den är såld ..

Ja så lät det ungefär halva måndagen och hela tisdagen ...
En kompis till mig tyckte att han skulle jävlas med mig och la ut en annons på blocket, Det var en Toyta Supra , för 25.000 kr . Ja då kan ni ju tänka er att min tele ringde konstant! .
Okey kan erkänna det var ju ganska så roligt ett tag men sen blev det för mycket!

På Måndag var jag med m :) Trevligt värre , men inte lika trvligt när jag kom hem och såg at shitt jag har ju feber . Kul .
Nå i går så hade vi skolfotografering, och det kunde jag bara inte missa! , så då slängde jag i mig en eller två ipren och for till skolan , efter skolan så hade m och jag bestämt att vi skulle fara till e i kalix så slängde i mig flera ipren och for dit :) .
Men i dag så har jag bara varit hemma! hadde/ har feber så, men i morgon ska jag nog till skolan, ska jobba sen på kvällen åxå . Men ja får som se hur det går , eller hur jag mår kanske är det rätta ordet.
Nej nu är det sen och jag ska hoppa i sängs..

Tjao!
/ nathalie

Inga kommentarer: