onsdag 22 oktober 2008


Hej å hå!
Iknow har inte skrivit på länge, men har inte haft så mkt att skriva om :P .
Nå jag kan ju skriva om gårdagen.

Dagen började med att jag vaknade, fixxade mig , gjorde frulle osv.
For ner till bussen . satt på bussen och lyssnade musik , sen helt plöbö ringde min tele.
Och det var tandisen! , vart lite förvånad, men ja iaf frågade dem om jag hade tid att komma dit på morronen , vilket jag tyvär inte hade men sa att jag kunde komma nästa dag ( idag ) kl 8 .
Ja sen for jag till skolan (lappia) , vi hade en massa 9:or som var med oss och chekade läget osv.
Frida jag och Mia gjorde plättar, typ hela dagen . och vet ni hur VARMT de var, alldeles som att sitta i en bastu :S . Nåja Johan lärde mig iaf hur man vänder plättar sådär i stekpannan, ni vet kasta upp den i luften osv. Blev/Var/är meega stålt över mig att jag klarade det, för ja , jag är ju som ganska så klumpig av mig * Fniss* .
Efter skolan så minns jag inte vad jag gjorde ;( . ( Dåligt Minne HEJ!)


Idag så for jag ju till Tandisen. Pratade om opperationen, dem tog såndär avtryck osv.
Så nu får vi hålla tummarna att operationen inte blir samtidigt som studenten!
Vilket jag nu tar i år ! . eller ja om 8 månader ungefäär:P .



Har beställt kläder till haloween i dag , så hoppas att de kommer före de .
kan kanske lägga upp en bild :D JAJA ska inte vara dum :) .
Nej nu ska jag gå över till mitt hus osv.
JESS! har sovmorron i månn :) SKÖÖÖÖÖNT!!!!.


Aija , Cya!


/ Nathalie



1 kommentar:

Disa sa...

Vi maste umgas nandag nar jag kommer hem :)