söndag 1 juni 2008

sommar ?!

Tjena!

Har inte orkat skriva ngt om tallin / hesa resan , för det skulle ta megabailo länge å skriva om den resan de :P . Nej men vi hade svinigt kul ! , å det är vell det som räknas ? ;o .
Shoppade, njae hittade inte så dära mega mkt . Men är helt nöjd med mina köp :).
åååh det var såhärligt alla träd hade blommat ut å de var blommor i gräset , åååh världens sommar feeling! . Å sen efter en vecka i det kommer man hem till lilla tråkiga Kalla! Äkliga pollen period haparanda . De suger . Asså vi har typ bara sett svin snygga boys å BILAR! Oh lalalalaa trodde helt serri att jag var i himmelen, tänk er bara de senaste snyggaste bilarna! ohh ;) . Näj nu låter jag som en bil nird . -men de är jag inte ;D

Nåjja i går så var det bal i haparanda . Var där och kollade på mina kusiner! , Otroligt vakra alla tre :) .

Btw! Grattis Ansa 18 år!! :)

var bara tvungen att skriva det så att jag inte glömmer bort de :P.

Ja man kan ju säga att jag redan har fått sommar lov ;D . Ska typ bara tömma mina skåp ( skåpet i t-skolan och skåpet i lappia skolan ) sen har vi vell inte så mkt att göra i skolan ? . Chill som fan ! .

Öööh att jo ! . Någon som vill ha sitt hus mlat eller ngt ?!? . hahah lite för desperat va ? . Nej men jag fick inget sommar jobb via kommunen :/ . Så hade inte dirr ngn plan B . Så får se hur jag får pengar nu under sommaren . KAnske råna en bank eller 44 ? ;D .

Bläääh . Jag är spyledss mitt hår !
vad ska jag göra med det ? .
Är ruggit sugen på att lägga hårförlängning .
Men är samtidigt sugen på att färga håret typ brunt-.
Men jag vill åxxå ha det sådär kort som jag hade vid jul .
ÅÅÅH ! . Världens beslutsångest .. ;/


Nåjja orkar inte ruttna här vid datorn .
Ska nog gå ner till mig och kolla ngn film eller två ? .

Fotton från tallin / hesa , finns på min pixbox . www.sannalih.pixbox.se

Cya!
/ nathalie

2 kommentarer:

Anonym sa...

tackar ännu en gång lilli ;)

Anonym sa...

googlade på hårförlängningsbloggar och du och en annan kom upp..Vinn en förlängning på www.zaraztajl.com

/ana