fredag 20 juni 2008

Nu har jag flyttat .
Jepps bor i andra huset, min dator har såklart laddat ur sitt batteri ( igen ) så har inte nån egen dator där så ....... Måste även ta dit min box så jag ser lite tv :D .
Har lite grejjer som måste fixxas dit sen är allt priiima! , Måste tvinga med mig min moor till ikea nästa vecka , måste innhandla spotlights , oranga handdukar och grejjs till toan , gardiner osv osv :) . Det finns ju såklart gardiner där å sånt men jag ska byta ut dem :) .
Jeei jag har ett GRÖNT RUM! , looove it . lägger upp bilder dirr när allt är fixat ;D .

jappisnappi , måste ringa disa i månn ( senare idag när det är morron ) och kolla vad hon ska göra osv osv .

nåjja orkar inte skriva nå mera.

Tjing tjong
/ nathalie

2 kommentarer:

Disa sa...

Jag hann ringa dig före ;)

Anonym sa...

Tackar ;) men gör du också då! :) det är bara och beställa från nätet :) skit enkelt att göra själv.