lördag 21 juni 2008

jaha då var den här elaka/envisa febern tillbaks igen ://. har typ 38 grader och är halv död . .

DISA!!!
-Takida den 27 Juli ? ;> .

Midsommar vad helt lugn.
Var med disa och hennes mor och bror till hennes mors väninna, Vi åt gott och godaskratt fanns det där åxxå :) . Jätte kul . thanks för en god mat och sällskap m.m.
Sen när vi kom hem till disa så for vi till klasskamraten laiti och såg på fotboll .
Japps ni hörde det jag Nathalie Hautalampi har sett på fotboll .
Jag brukar inte alls vara ntresserad av det när det går på tv, det är mkt roligare irl .
hockey det är ju en heeelt annan grejj, det kollar jag gääärna på när det är på tv ...

Trevligt vare hoss laiti åxxå , några gammla / ny klassmates dära osv :) .

Nää fii fan .

Man måste tydligen stå i bikini inne i en tv studio för att få folk att kolla på nå jävla skiit som alltid visas på finskakanalern . Skamligt ? - JA ! .

aijja . lär säkert inte skriva nu på några dagar. Men jag HOPPAS på att jag är frisk till måndag :D . Nå niiin ..

tjing Tjong !

/ Nathalie

2 kommentarer:

Disa sa...

Jooo lilli vi ska fara på takida ;) lätt!!! :D Har du feber ? kan jag komma till dig då typ måndag eller tisdag ? måste se vilken dag:P och om du inte märkt det så har du glömt din tandborste här ;)

Disa sa...

Okeej. men jag ringer och väcker dig snart för jag har redan slutat ;) bara en sån här för varning så att du vet :D