tisdag 25 mars 2008

Vänner.

Inlägget handlar om vänskap. Vänskap är en mycket viktig relation som jag behöver i mitt liv. Man kan säga att mina vänner är min drog. Och hatar att se dem lessna eller bara inte må bra. Gör oftast ngt åt saken eller försöker iaf. Nåjja . Måste bara få skriva av mig här och nu !

Varför hör du aldrgi av dig nå mera?
Alltid jag som måste ta upp kontakten . Varför?. Det gör ont att det alltid är jag som ska skriva eller ringa. försöker du undvika mig ? . Vad är det ?!?!. Blir snart helt crazy . Finns så mkt att skriva om jusst den här personen, hur bra människan är. Han många minnen med Dig.
Har så mkt att skriva om dig men det går inte , måste prata med dig , men när ? .
gaaah !! Orka..

Har fått tbx febern i dag , Jipeey kul! eller så inte .
Har iaf tandläkare på torsdag så ska dit då å då ska jag vara FRISK! , det har jag bestämmt! .

Ewvs när du är i happis igen så måste vi umgås , skanar dig (: .



A friend is someone who knows when to shout, and when to hold you in their arms and let you cry!

I hope you’ll always remember,That you’ll forever have a friend in me.And I know if I asked the same of you,You would always agree.

I know life can confuse you sometimes,But I now you’ll figure it all out in the end.Because that’s how amazing you are,And I’m so proud to have you as a friend.


CYA!

/nathalie

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa det är ju det.. Så till slut orkar inte man hålla på och ringa.. Känns som man bara är "ivägen" så att säga. :) men vi måste ses ngn helg när jag kmr till happis! :D jo man kan ju hoppas men sanningen är nog att jag är så besviken på henne och hennes sätt så jag vet inte om jag skulle bry mig längre.. :) låter kanske hårt men känner mig bara sviken och jaa.. :/