fredag 28 mars 2008

Idag Fredag.

Tjena!
Idag har det varit en bra dag! , Har umgåtts med disa :) , Har faktist sovit hoss henne.
Jo 7,20 satt vi på bussen påväg till Luleå .
Dagen har varit jätte rolig :D .
Köpte lite krejjor :
Klänning, Gina Tricot
Eyebrow fix, Face

En ny kula till piercingen ( den vita , eller genomskinliga enligt Disa )
Från Sol Gården.

Till min lillasyster, H&M

Underkläder , H&M

Sen Köpte jag Ett Långt gult 'brottarlinne' .
Jepps de var dagens köp Pluss mat och en 'Rockadero' och bussen dit då .
Hem resan åkte vi hem med Sofia, hon var där med två vänninor till henne.
jopp jopp . GAH! , Är jätte trött ;o . Ska nog gå och sova , med först bli uppdaterad av lillamor, nämligen vem som vann Let's Dance . Mig kvittar det vem som vinner. Btw , Läs Disas blogg. En rolig grejj som vi as, Jag menar AS garavde åt:D. Joo jooo , Men nu orkar jag inte skriva:p
Cya!!
/ nathalie

Inga kommentarer: