tisdag 20 januari 2009

hej å hå ...

I dag fyller disa år , Grattis!!

Pappa/Mamma(vet inte vems den är) har fått en eepc 904hd , ruggit gullig är den . Funderar på att spara mampas till en sån här :). Tänk så kul, hittade en söta rosa liten läppäri ( lapptop) som jag också skulle vela ha :) . Nåja de är ju ocksåå en hel vetenskap de :P.

I skolan har vi bara pratat om viner och champagne osv. Det är sådant vi går igenom, ganska så intressant endå :) .

nå jå . Vet inte vad jag ska skriva... Funderara på att ta en skål med fil och gå å kolla på sex and the city, men vet inte om det är värt att ta en lactrase för en skål med fil, eller om jag skippar filen . eller vad jag ska göra, det är jobbigt att vara allergisk, ni som inte är det ska då vara lyckligt lottade.... Nåja ska gå å fråga mamma hur jag ska göra ;D .

Heheh Idde är så söt, nyss kom hon å sa bara : Lilli lilli!! visst ska du vara hemma med mig i morgon, luucaas ( hon drar ut på uu och aa när hon är seriös eller sur på lucas) sa att du ska till skolan ?!?!? .

Jag ska vara hemma med ida i morgon, vi ska baka å joxxa. Mamms å Papps ska till luleå så är barnvakt! å då vet idde vad som gäller!!hahahah då är de lyx å kolla film eller baka eller någt annat rioligt :D.

Bajs! har inte fått svar gällande praktiken, ska göra den i umeå(LINDA SKA MED!!) så kommer att vara där i en sisådär 3 elller 4 veckor :D Kiva! Ja så ni får allt ta och sakna mig om ett tag när jag åker ( syftar på er hemma) hahahh .. Skojja!!

Men vad tog de åt mig nu då, nyss visste jag inte vad jag skulle skriva å nu kan jag inte sluta skriva . ajajaj ...

Nej nej nu ska jag fråga råd av mor...

Cya!!

/Nathalie

Inga kommentarer: