torsdag 8 januari 2009

Circus lala ..

Nadja - Nej, har inte än hittat någon modell som jag fallit för, men har kollat mycket på nätet på olika klänningar, har en såmndär drömmklänning i min skalle, de är en mix av en massa klänningar:). Men jag och min faster (Mozzi, hon som ska sy min klänning) ska väll snart börja kolla tyger och modeller sen är de bara att gasa på med symaskinen :D. Jag känner också att jag börjar bli lite smått stressad när det gäller klänningen, har ingen arning om vad jag vill ha för färg eller nått .

Ja nu över till något heeelt annat så har jag iaf varit och åkt skrillor med madde och natta,
svin kul var det:) . Funderar på att starta en hockey karriär, vad tror ni a-laget, vill ni ha en till spelare ? HAAH . Nåja efter att vi skrillat så for vi till Natta och såg Twilight .
Serriöst bland dem bästa filmerna hitills! Jag ger 5av5 Choreaner! .
Det säger jag bara se den! .

Nej nu ska jag nog gå å nöta Sex And The City. fick den boxen i julklapp:) me like!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Uf, va jobbigt med skola ;)

Anonym sa...

Oj kanske man får låna nån film?:p
//Veronica

Disa sa...

jag och mickis tänkte kasnke åka till luleå på lördag och köpa klänning och alla ballonger och allt samtidigt :)

Jenny sa...

Jag tänkte smsa dig grattis på 18 års dagen men jag hade inte ditt nummer. Så här kommer det. GRATTIS :)