fredag 19 september 2008

Mycket och lite till

Hejsan!

Just nu sitter jag i skolan min :) .

Igår så var vi och spelade golf med klassen! Sjukt kul var det, trodde inte att golf kunde vara så roligt:).
Jobbade gjorde jag också igår. trevligt var även det. 'Pysseltanten' var där och hon visade mig hur man virkar, har ju kunnat virka förut men glömt bort hur man gjorde det så det var kul att hon visade mig hur det gick igen :). Så igår när jag kom hem (till moster) så la jag mig i sängen och kollade tv och virkade, det var roligt:).
Men ajj ajjj vad jag har ont i vänster arm nu, och mamma som ännu sa till mig att inte spänna armen . Men men så är det när man är liten och inte vet:D

Idag så ska jag köpa en rosa sportbh, jätte söt:) , sen så hoppar jag nog i duschen å sådant.
På kvällen så ska jag till sj, vi i cafégruppen + Marta och sofia ska sova där, trevligt kommer det ochså att bli!

Serriöst Veronica Maggio är typ über bra!
Fattar inte har fastnat i svensk musik, förr så avskyde jag de, men inte nu nu är det andra bullar;D .

Jejej
nå foton från golfen och övernattningen kommar väll upp på pixbox senare någon dag:).
Så håll utkik;).

TjingTjong!
/ nathalie

Inga kommentarer: