torsdag 28 augusti 2008

Prositt

Scheena! .

Har varit febrig heela veckan. Fick feber på måndag kväll och har varit febrig sen dess.
Skulle till skolan idag, men icke de. Hade feber i går, och idag när jag vaknade .
Hade ju varit chill om vi bara haft typ 2 lektioner, men vi skulle ha nån utedag , så då är det inte så smart att fara dit med feber. Så har varit hemma i dag åxxå.. Kännde tidigare att jag klättrar snart efter väggarna :S .
Men ska somtur till skolan i månn:) .

Jusst nu sitter jag och fixxar naglarna med fransk manikyr, msn:nar med Madde, lyssnar på musik och kollar en massa smarrga recept, som vi ska sen i skolan kolla igenom och bestämma vilka det blir som vi ska senare servera till 1 ornas föräldra möte.
Det ingår i vårat projectarbete, vi har kommit jätte bra igång med det:) . Shvine kul ;D .

Har int haft nån blogginspiration alls ;s . Vi skyller allt på febern ;) .
Jag skulle behöva ha någon som ger en massa tips om vad jag kan skriva i bloggen när jag har vääärldens bloggtorka, vilket kan hända ofta. Men vaddå det är inte lätt när det inte så ofta det händer ngt .. så .. Ni får helt enkelt nöja er med det jag skriver, om det enns är någon som läser min blogg? ;o.

Imorgon så ska jag iaf fika :)
Med Lina,Disa och Nea:) . Trevligt .

Sen vet jag inte vad som händer mera i helg ? ;o .

Nåjja nu kirra nu musik till Ipoden osv :) .

Btw! , skulle behöva hjälp av någon så jag kan fixxa min blogg snyggare, typ med någon personlig design osv . Hjälpa mig någon? (a) :)

TjingTjong!
/ nathalie

Inga kommentarer: