onsdag 16 juli 2008

Hej hej ! .
Har inte skrivit på ca en vecka men har inte så mkt att skriva, Jag jobbar på dagarna sen är jag typ med lina eller ngt liknande så ja de händer inte så mkt hos mig just nu .

Jess snart helg!!! å jag längtar! :D . ÄR så sjukt less på att vakna kl 6 : ..
Nåjja de är typ en vecka kvar av jobbet sådär skööönt! , Sen ska jag bara soooova i en vecka om det inte blir gbg med lina, men tror inte att mor min går med på de...

Aija på Fredag så ska jag typ hem till seskis, Chila färgahåret!!!! ett måste ser heelt jätte mega hemsk ut! . Å typ spraya klart min cykel :D . På lördag så ska vi till ökalix osv, Sen på söndag Så blire dop i bonders osv :) . Kul att umgås med kusinerna :)..

Asså jävla skit! . Jag vill ju ha den där kameran :( . Har blivit kär i den :( . MEn den finns inte här så måste typ beställa den eller kolla efter en annan :P .

Nåjja nää nu hoppa i dushan sen SOOOOOVA!!!! .

Btw . Say Anything är sjukt bra ;D .

Ting Tjong!

2 kommentarer:

Coral Fang sa...

Vad är det för kamera du hittat? :)

Unknown sa...

miss you / hani