måndag 21 juli 2008

denna dag .

hejsanhoppsan så här på kvälls stigen :) .

Har för ca enhalvtimma sen varit ute och prommenerat med Lina! Åhh det var så skönt :) . Fast det var kvaft och då blir det sådär äkligt :P . Har även fotat ca 20 maskar :) .
Jepps du läste rätt Maskar! Men dem var ju ganska så söta :) . Tror nog att jag ska slänga upp några foton på pix sen senare efter duschen :) .

Jobbat har jag gjort i dag åxå. Huhu de var då inte roligt att cykla till jobbet i morse. Det Regnade nå fruktansvärt alldeles så att någon skulle pissa mig i nacken. Inte kul ..

Efter jobbet så for jag och lekte med lina på station , jag tror nog att vi var liite svammliga :D . Men vadå ? de är ju heelt normalt när det gäller oss :) .
Sen for jag hem och tog en liten power napp . Sen PAng Bom Krash! det blev åska :D . Å då kan man då säga att de ÖS Regnade! heheh :D . Nåjja nu tror jag att A är klar från duschen så jag får duscha :D .

Kolla in min pix senare! .
www.sannalih.pixbox.se

Ting Tjong!

/ nathalie

2 kommentarer:

Anonym sa...

trodde du kanske hade tappat ngt, men du menade ju bara de började åska...haha....vad man läser slarvigt ;) Förresten, vars jobbar du? :)

Anonym sa...

Jahaajaaa...trodde du kanske jobbade på nå resturang o serverade..:) thyii..sommarlovet för kort. och så varit så kallt :)