tisdag 8 juli 2008

8 Juli

Hej och Hå! .


Hoho. Är ganska så trött och sliten. Andra dagen på mitt sommarjobb, jobbar på hemtjänsten .

Helt ok, finns några söta tanter osv.. Fast det är ju jobbigt att vakna kl 6. Börjar ju jobba kl 7 till halv 2 . Sådär chill ändå .

Förde nyss över musik från min mobil till ipoden , så nu kommer det att gå ännu snabbare till jobbet:D.


Shiett det typ ösregnar :s .


Jo men att jo . Har 'flyttat' till moster :D Pga sommarjobbet :) . Och Kuosin A kommer hem på fredag:), kul att träffa honom åxå :D . Eller ja , kommer nog inte att se han i helg eftersom åker till Hedenäset med disa osv. De är ju ö-tå marknad osv..

Så vill ni få tag på mig i helg jusst call me ;D .


Nåjja nu vet jag inte vad jag ska skriva så .. Ska snart hoppa i säng :) .


TjingTjong !


/ nathalie


Inga kommentarer: