torsdag 5 juni 2008

To daaay




hohoho ..


Denna dag har varit fullproppad med saker att göra .
La mobilen på att ringa kl 9 ! , men nej nej vaknade vi 11 . Sen fixxa mig sen dra till stan .
Mina kusiner Emma Nilkas Och Sara tog studenten i dag :).
Efter allt de var färdigt for vi till Sara och fikade sen föra små kiddosarna hem och åka till luleå .

Vicky hade ju sin bal i idag :) . Bror Robin var hennes kavalijer ( heter det så ? ).. Nåjja iaf så var dem båda jätte fina! .
Efter det så for mami och jag till Kusin Jenny å Seija och fikade och chekade läget hos dem :) .
Dagen har varit jätte trevlig :).

Nästa år så är det vi ( jag och alla andra tvåor) som tar studenten . *Kan det inte gå fortare ?!? *


Nåjja nu tror jag att jag ska krypa ner i sängen och soooova! .
Cya!


/ Nathalie





Vicky Och Robin ( fottot taget från NSD )

Jag

1 kommentar:

Anonym sa...

FY FAN VAD FJORTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!