måndag 16 juni 2008

tjing tjong .

Nu sitter jag här uppe på pappas laptop. Har suttit här ett tag, tänkt skriva blogg.
Men jag har inte haft någon inspiration att skriva..

Igår så sa jag adjö till mamma och moster som åkte till helsingfors.
Dom har varit ( eler dem kanske är ?) och kollar på Bon jovi .
Så undetiden pappa är och jobbar så tar jag hand om små barnen .

Jo sa äver adjö och ha en bra sommar till Robin och Vicky, dem for på morronen ner mot sthlm, dem skulle sova där en natt sen köra vidare mot Norge .
Jag kan då säga att man lär ju sakna dem iaf, Tänk ingen robin eller någon skuttande vicky här hemma ? trisst ;// .

Nåjja jag byter rum nu i veckan typ dirr mor kommer hem , alltså efter onsdag.
Ska bo heela sommaren ( förrutom när jag sommar jobbar å de är period 2, då bor jag hoss moster) i andra huset.
Till er som inte fattar så är det däär var robin har sina rum . Flyttar tbx ner i källaren sen när robin och vicky kommer hem :) .

aijja vet inte vad jag ska skriva meer . Så ..
Tjing tjon kines.

/ nathalie

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman! Vi är fortfarande helsaliga efter gårdagens kocert. Uuuunderbart!
Ses imorgon!
Kram