torsdag 22 maj 2008







lina säger:
hoppas du blir frisk så du inte är helt sjuk :)

nathalie / Feber säger:
jepps , nå jag tror inte ( Hoppas ) att jag har feber på lör - sön men förkyld kommer jag säääkert att vara :/ .
lina säger:
men om du är sjuk på lördag kommer du väl ändå med? men tänk på att sova mycket och vila och så :P

nathalie / Feber säger:
Klart att jag kommer med ! hah lite feber får inte mig ifrån att åka till tallin! :). Joo jag kurerar m,ig med grönt the här hemma :) , Får snart saft sopppa så jag får i min mera näring :P . jag äter ju inget när jag är sjuk så dricker bara saft soppa, eller iblkand mannagrynsgröt :)
lina säger:
ååh vad bra, jag börjar nästan gråta tycker det är hemskt när du är sjuk
:(


Tihi . Lina är nog en av världens bästa Människa! . Hon är lite som jag , alltså lite halft crazy osv ;D . Har den underbara turen att ha henne som en väldigt nära och bra vänn, vi blir allt bättre vänner med dagarna som går :) .



Tack hjärtat!









Inga kommentarer: